Miért halgass ránk?

Néhány szóban rólunk. Kik vagyunk, honnan jöttünk?

Pontosan tudjuk milyen nehéz megfelelő partnert találni, aki nem csak érti a dolgát, de szívén is viseli céged sorsát. A marketing a bizalmon alapszik és a bizalmat mint olyat, azt bizony ki kell érdemelni. 

Rólunk
Rólunk

Történetünk

Andrási Gábor vagyok a Contentlabor alapítója. Lassan 20 éve foglalkozom digitális médiával, ezen belül pedig tartalommarketinggel, keresőoptimalizálással és digitális hirdetésekkel. Szakmai életem nagy részét külföldön töltöttem, 10 évig az Egyesült Királyságban, Skóciában, ahol olyan márkák digitális kampányában volt szerencsém részt venni, mint a British Airways, Ford vagy éppen a SEAT.

Magyarországon az iProspect tartalomarketing csapatát én alapítottam és számos márka kampányait menedzseltem az évek során. Jelenleg Svájc legnagyobb média vállalatának, a TX Group-nak irányítom a tartalommarketing és SEO stratégiáját, így az ország legnagyobb forgalmú weboldalainak organikus teljesíményéért is én felelek. Szakmai múltamról a LinkedIn profilomon további információ is elérhető.

A Contentlabor küldetése

Célunk, hogy a tartalmat, mint a digitális fogyasztás legfontosabb termékét egy olyan szintre emeljük, ahová szerintünk tartozik. Szeretnénk bebizonyítani, hogy a vásárló nem csak, hogy észreveszi a különbséget, de kifejezetten keresi is a minőséget és a személyre szabott üzeneteket a tartalmak között.

Sokáig a tartalommarketing azt jelentette, hogy ha nagyon kellett a márkák írtak néhány blogbejegyzést és a tartalommarketing le volt tudva. Ma már ez nem elegendő. A vásárlónak pontos elképzelése van arról mit szeretne és igényli, sőt meg is követeli a minőséget. A jövő márkái nem azon fognak versenyezni, hogy kinek van több csatornán követője, hanem azon, hogyan tudnak minél hatékonyabban kapcsolatba lépni a célközönségükkel és perszonalizálni a felhasználói élményt.

Fontos számunkra a minőségi tartalom, és annak előállítása minőségi tartalomgyártást igényel. De  mitől lesz egy tartalom minőségi? Nos, attól, hogy annak előállítója nem csak ismeri és szereti a tartalom tematikáját, de azon a területen profi, regneteg tapasztalattal rendelkezik és hiteles. Ezért fontos, hogy olyan szövegíróval, videós csapattal dolgozzunk együtt, akik az adott kategória kiválóságai. Ez biztosítja számunkra a minőséget a tartalomgyártásban. Gondoljunk csak bele; miért lett sikeres az influenszer marketing. Azért mert az influenszer a saját kategóriájában és célközönségének hitelesen képviseli az adott márkát, vagy terméket. Ezért mi a Contentlabornál csak azokat a tartalmakat készítjük el házon belül, amelyekben hitelesek és profik vagyunk. Megvan a saját komfortzónánk, ismerjük az erősségeinket, így kidolgoztunk egy üzleti modellt, amely segít a leghatékonyabban előállítani a legjobb minőségű tartalmakat. Ahelyett, hogy minden tartalmat saját magunk készítenénk el, megkeressük azokat a partnereket, akik tényleg a legjobbak a saját támakörükben és azokkal dolgozunk együtt, akik az adott témakörben és tartalomtípusban a legprofibbak. Így a fókusz maradhat azon ami fontos; kitűnő stratégiákat készíteni és a legprofibb tartalomgyártókkal elkészíttetni azokat.

Számunkra a tartalom az szenvedély, és mindig keressük a fejlődés lehetőségét, mindig jobbat és hatékonyabbat szeretnénk alkotni. Ezért is hiszünk a tesztelés fontosságában, az adatban rejlő információ erejében, és abban, hogy minél jobban megismerjük partnerünket, annál hatékonyabban tudunk együttműködni. Emellett fontosnak tartjuk, hogy integrált kampányokban gondolkozzunk. Hiszünk abban, hogy a tartalom akkor működik a leghatékonyabban, ha az integrálható a többi digitális csatorna ökoszisztémájába, sőt, a tartalmat szem előtt tartva építjük ki azt. Ezzel nem csak a kampányok hatékonyságát tudjuk növelni, de a tartalomgyártás költségeit is tudjuk optimalizálni egyidőben.

 

Ami számunkra fontos

Szeretjük a tiszta beszédet és te is ezt várhatod tőlünk

Tartalommarketing icon

Átláthatóság

Szeretjük a tiszta és öszinte beszédet és használjuk is. Nem feladatunk hiú ábrándokat kergetni és olyanokkal hitegetni a partnereinket, amiben mi magunk nem hiszünk. Így az őszinteség az egyik alapérték, amit minden esetben elvárhatsz tőlünk. Nem kertelünk, mégha néha fáj is; így arra tudunk fókuszálni ami hasznos a márkádnak és céged fejlődésének.

keresőoptimalizálás - SEO

Eredményesség

Hiszünk a kemény munkában és abban is hogy csak így lehet sikereket elérni. A munka viszont akkor kemény ha pontosan tudjuk mérni annak mutatóit és nem csak beszélünk, de bizonyítjuk is, hogy mindaz amit csinálunk az hasznos számodra. Ezért minden kampányunkat mérési stratégiával támogatjuk, hogy az ígéretek pontosan mérhető számokká válhassanak.

keresőoptimalizálás - SEO

Márkaismeret

Az elmúlt 20 évben azt tapasztaltuk, hogy a siker egyik sarokköve, hogy mennyire tudjuk magunkénak érezni a terméket, márkát amivel dolgozunk. Ezért számunkra rendkívül fontos, hogy partneri kapcsolatot ápolhassunk ügyfeleinkkel, mert megygyőződésünk, hogy így tudunk a leghatékonyabban és legsikeresebben együttműködni.

Partnereink

Akikre büszkék vagyunk

brand logók akikkel együtt dolhozunk a Contentlabornál
Share This