+36 70 228 5240

hello@contentlabor.hu

Tartalommarketing icon

Tartalommarketing

Tartalommarketing stratégi aés tartalom előállítás

Web és üzleti analízis ikon

Web és üzleti analitika

Weboldlakteljesítményének mérése az üzleti célok tükrében

keresőoptimalizálás - SEO

Keresőoptimalizálás

Weboldalak optimalizálása a Google keresőjéhez

Adatvizualizáció

Mért adatok vizualizálása, riportok készítése

ÖSSZES SZOLGÁLTATÁS

Miért halgass ránk?

Néhány szóban rólunk. Kik vagyunk, honnan jöttünk?

Pontosan tudjuk milyen nehéz megfelelő partnert találni, aki nem csak érti a dolgát, de szívén is viseli céged sorsát. A marketing a bizalmon alapszik és mint ilyen, azt ki kell érdemelni. 

Rólunk
Rólunk

Történetünk

Andrási Gábor vagyok a Contenlabor alapítója. Lassan 20 éve folglakozom digitális médiával, ezen belül pedig tartalommarketinggel, keresőoptimalizálással és digitáls hirdetésekkel. Szakmai életem nagy részét külföldön töltöttem, 10 évig az Egyesült Királyságban ahol olyan márkák digitális kampányában volt szerencsém részt venni, mint a British Airways, Ford vagy éppen a SEAT.

Magyarországon az iProspect tartalomarketing csapatát én alapítottam és számos márka kampányait menedzseltem az évek során. Jelenleg Svájc legnagyobb média házának a TX Group-nak irányítom a tartalommarketing és SEO stratégiáját tanácsadóként, így az ország legnagyobb forgalmú weboldalainak tartalommarketingjéért és SEO teljesítményiért is én felelek. Szakmai múltamról a linkeding profilomon további információ is elérhető az alábbi linken: www.linkedin.com/in/gaborandrasi

A Contentlabor küldetése

Célunk, hogy a tartalmat, mint a digitális fogyasztás legfontosabb termékét egy olyan szintre emeljük, ahová szerintünk tartozik. Szeretnénk bebizonyítani, hogy a vásárló nem csak, hogy észreveszi a különbséget, de kifejezetten keresi is a minőséget és a személyre szabott üzenteket a tartalmak között.

Fontos számunkra a minőségi tartalom, ezért nem célunk abban a színben feltűnni, hogy minden témában mi készítjük a legjobb tartalmakat. Megvan a saját komfortzónánk, ismerük az erősségeinket, de éppen ezért kidolgoztunk egy üzleti modellt, és ahelyett, hogy mindenben profinak akarnánk látszani, inkább megkeressük azokat a partnereket, akik tényleg a legjobbak a saját támakörükben és azokkal dolgozunk együtt, akik a saját kategóiájukban valóban a legprofibbak. Így a fókusz maradhat azon ami fontos; kitűnő stratégiákat készíteni és a legprofibb tartalomgyártókkal elkészíttetni azokat.

Számunkra a tartalom az szenvedély, és mindig keressük a fejlődés lehetőségét, mindig jobbat és hatékonyabbat szeretnénk alkotni. Ezért is hiszünk a tesztelés fontosságában, az adatban rejlő információ erejében és abban, hogy minél jobban ismerjük partnerünket, annál hatékonyabban tudunk együttműködni. Emellett a fontosnak tartjuk, hogy integrált kampányokban gondolkozzunk. Hiszünk abban, hogy a tartalom akkor működik a leghatékonyabban, ha az integrálható a többi digitális csatorna ökoszisztémájába, sőt, a tartalmat szem előtt tartva építjük ki azt. Ezzel nem csak a kampányok hatékonyságát tudjuk növelni, de a tartalomgyártás költségeit is optimalizálni tudjuk.

 

Ami számunkra fontos

Szeretjük a tiszta beszédet és te is ezt várhatod tőlünk

Tartalommarketing icon

Átláthatóság

Szeretjük a tiszta beszédet és használjuk is. Nem feladatunk hiú ábrándokat táplálni és olyanokkal hitegetni a partnereinket, amiben mi magunk nem hiszünk, így az őszinteség az egyik alapérték, amit minden esetben elvárhatsz tőlünk. Ezáltal arra tudunk fókuszálni ami hasznos a márkádnak és céged fejlődésének. 

keresőoptimalizálás - SEO

Eredményesség mindenek előtt

Hiszünk a kemény munkában és abban is hogy csak így lehet sikereket elérni. A munka viszont akkor kemény ha pontosan tudjuk mérni annak mutatóit és nem csak beszélünk, de bizonyítjuk is, hogy amit csinálunk az hasznos számodra. Ezért minden kampányunkat mérési stratégiával támogatjuk, hogy az ígéretekjól mérhető számokká válhassanak.

keresőoptimalizálás - SEO

Márkaismeret

Az elmúlt 20 évben azt tapasztaltuk, hogy a siker egyik sarokköve, hogy mennyire tudjuk magunkénak érezni a terméket, márkát amivel dolgozunk. Ezért számunkra rendkívül fontos, hogy partneri kapcsolatot ápolhassunk ügyfeleinkkel, mert megygyőződésünk, hogy így tudunk a leghatékonyabban és sikeresen együttműködni.