
Rövid történetünk
Andrási Gábor vagyok a Contentlabor alapítója. Lassan 20 éve foglalkozom digitális médiával, ezen belül pedig tartalommarketinggel, keresőoptimalizálással és digitális hirdetésekkel. Szakmai életem nagy részét külföldön töltöttem, 10 évig az Egyesült Királyságban, Skóciában, ahol olyan márkák digitális kampányában volt szerencsém részt venni, mint a British Airways, Ford vagy éppen a SEAT.
Magyarországon az iProspect tartalomarketing csapatát én alapítottam és számos márka kampányait menedzseltem az évek során. Jelenleg Svájc legnagyobb média vállalatának, a TX Group-nak irányítom a tartalommarketing és SEO stratégiáját, így az ország legnagyobb forgalmú weboldalainak organikus teljesíményéért is én felelek. Szakmai múltamról a LinkedIn profilomon további információ is elérhető.
A Contentlabor küldetése
Szeretnénk bebizonyítani, hogy a vásárló nem csak, hogy észreveszi a különbséget, de kifejezetten keresi is a minőséget és a személyre szabott üzeneteket a tartalmak között. A vásárlónak pontos elképzelése van arról mit szeretne és igényli, sőt meg is követeli a minőséget. A jövő márkái nem azon fognak versenyezni, hogy kinek van több csatornán követője, hanem azon, hogyan tudnak minél hatékonyabban kapcsolatba lépni a célközönségükkel és személyre szabni a felhasználói élményt.
Számunkra a tartalom az szenvedély, és mindig keressük a fejlődés lehetőségét, mindig jobbat és hatékonyabbat szeretnénk alkotni. Ezért is hiszünk a tesztelés fontosságában, az adatban rejlő információ erejében, és abban, hogy minél jobban megismerjük partnerünket, annál hatékonyabban tudunk együttműködni. Emellett fontosnak tartjuk, hogy integrált kampányokban gondolkozzunk. Hiszünk abban, hogy a tartalom akkor működik a leghatékonyabban, ha az integrálható a többi digitális csatorna ökoszisztémájába, sőt, a tartalmat szem előtt tartva építjük ki azt. Ezzel nem csak a kampányok hatékonyságát tudjuk növelni, de a tartalomgyártás költségeit is tudjuk optimalizálni egyidőben.
Ami számunkra fontos
Átláthatóság
Szeretjük a tiszta és öszinte beszédet és használjuk is. Nem feladatunk hiú ábrándokat kergetni és olyanokkal hitegetni a partnereinket, amiben mi magunk nem hiszünk. Így az őszinteség az egyik alapérték, amit minden esetben elvárhatsz tőlünk. Nem kertelünk, mégha néha fáj is; így arra tudunk fókuszálni ami hasznos a márkádnak és céged fejlődésének.
Eredményesség
Hiszünk a kemény munkában és abban is hogy csak így lehet sikereket elérni. A munka viszont akkor kemény ha pontosan tudjuk mérni annak mutatóit és nem csak beszélünk, de bizonyítjuk is, hogy mindaz amit csinálunk az hasznos számodra. Ezért minden kampányunkat mérési stratégiával támogatjuk, hogy az ígéretek pontosan mérhető számokká válhassanak.
Márkaismeret
Az elmúlt 20 évben azt tapasztaltuk, hogy a siker egyik kulcsa, hogy mennyire tudjuk magunkénak érezni a terméket, márkát amivel dolgozunk. Ezért számunkra rendkívül fontos, hogy partneri kapcsolatot ápolhassunk ügyfeleinkkel, mert meggyőződésünk, hogy így tudunk a leghatékonyabban és legsikeresebben együttműködni.
ország
kampány
projekt
év tapasztalat
Partnereink
Akikre büszkék vagyunk
