Rövid történetünk

Andrási Gábor vagyok a Contentlabor alapítója. Lassan 20 éve foglalkozom digitális médiával, ezen belül pedig tartalommarketinggel, keresőoptimalizálással és digitális hirdetésekkel. Szakmai életem nagy részét külföldön töltöttem, 10 évig az Egyesült Királyságban, Skóciában, ahol olyan márkák digitális kampányában volt szerencsém részt venni, mint a British Airways, Ford vagy éppen a SEAT.

Magyarországon az iProspect tartalomarketing csapatát én alapítottam és számos márka kampányait menedzseltem az évek során. Jelenleg Svájc legnagyobb média vállalatának, a TX Group-nak irányítom a tartalommarketing és SEO stratégiáját, így az ország legnagyobb forgalmú weboldalainak organikus teljesíményéért is én felelek. Szakmai múltamról a LinkedIn profilomon további információ is elérhető.

 A Contentlabor küldetése

 Szeretnénk bebizonyítani, hogy a vásárló nem csak, hogy észreveszi a különbséget, de kifejezetten keresi is a minőséget és a személyre szabott üzeneteket a tartalmak között. A vásárlónak pontos elképzelése van arról mit szeretne és igényli, sőt meg is követeli a minőséget. A jövő márkái nem azon fognak versenyezni, hogy kinek van több csatornán követője, hanem azon, hogyan tudnak minél hatékonyabban kapcsolatba lépni a célközönségükkel és személyre szabni a felhasználói élményt.

Számunkra a tartalom az szenvedély, és mindig keressük a fejlődés lehetőségét, mindig jobbat és hatékonyabbat szeretnénk alkotni. Ezért is hiszünk a tesztelés fontosságában, az adatban rejlő információ erejében, és abban, hogy minél jobban megismerjük partnerünket, annál hatékonyabban tudunk együttműködni. Emellett fontosnak tartjuk, hogy integrált kampányokban gondolkozzunk. Hiszünk abban, hogy a tartalom akkor működik a leghatékonyabban, ha az integrálható a többi digitális csatorna ökoszisztémájába, sőt, a tartalmat szem előtt tartva építjük ki azt. Ezzel nem csak a kampányok hatékonyságát tudjuk növelni, de a tartalomgyártás költségeit is tudjuk optimalizálni egyidőben.

Ami számunkra fontos

Szeretjük a tiszta beszédet és te is ezt várhatod tőlünk



8

ország


Kampányankat 8 országban és 3 nyelvterületen találhatod meg
242

kampány


Ennyi kampányt indítottunk az elmúlt 20+ évben
160

projekt


A projektek számolását itt hagytuk abba
22

év tapasztalat


Szaladnak az évek és nem csak öregszünk de tapasztalunk is
Partnereink

Akikre büszkék vagyunk